Oláh Anna márkája épp olyan sokoldalú, mint maga a tervező: a művészet és design határán mozgó, számos termékcsaládot kínáló Anna Amélie első önálló üzlethelyisége a Budapest Design Week során nyitja meg kapuit.

Oláh Annát mindig is körülvette az alkotás: édesanyja festő, édesapja ötvösművész, párja pedig építész. A család a kezdetektől támogatta Annát saját márkája, az Anna Amélie elindításában, ráadásul aktív szerepet is vállaltak benne. A tervező például édesapjával és társával egy okos lámpát is tervezett 2019-ben.

Az Anna Amélie kínálatában ugyanakkor kiegészítők, ruhák és fali illusztrációk is megtalálhatók. A márka védjegyévé vált kacskaringós, elegáns tusvonalak ruhadarabokon, de lakástextileken és faliképeken is visszaköszönnek, de még a Sketchers cipőmárka is szerepeltette őket nemrég Energy Sneakers kollekcióján.

A brand mindazonáltal főként stílusos, letisztult táskáiról ismert, amelyek a slow living jegyében születnek. Ezzel összhangban az Anna Amélie nem támogatja a sorozatgyártást, így hát a különleges retikülök mind egyedileg, kézzel készülnek.

Az Anna Amélie a Budapest Design Week során, annak részeként ünnepli 10 éves fennállását, melyet első flagship store-jának megnyitásával koronáz meg az Irányi utcában.

A Budapest Design Map a fővárosi designélet legátfogóbb kalauza, melyet 2013 óta minden évben összeállít a Budapest Design Week stáb. A praktikus térkép segítségével a város mintegy 150 legizgalmasabb designhelyszíne kereshető fel, segítségével a budapestiek és a városba látogatók könnyedén választhatják ki az érdeklődésüknek leginkább megfelelő úticélokat, vagy akár egy változatos túrát is megszervezhetnek a design jegyében. A feltüntetett pontok között elsősorban magyar designerek üzletei, bemutatótermei, műhelyei, galériák kaptak helyet, de szerepelnek a térképen nemzetközi designbútor-forgalmazók, vásárok, speciális tanműhelyek és egyéb olyan helyszínek is, melyek számot tarthatnak a hazai designrajongók kíváncsiságára.

Galéria