Csatlakozz a Vodafone teamjéhez, akik elmesélik, hogyan változott meg a cég designcsapatának élete az elmúlt egy évben, mik azok a dolgok, amik őket is meglepték, hogy milyen jól működnek online megoldásaik, és mi az, amihez szerintük feltétlenül szükséges a személyes jelenlét!

Az eseményen az is szóba kerül, hogy milyen változást hozott ez az egy év a belső és külső ügyfeleikkel való együttműködésben, valamint hogy mit tettek azért, hogy fenntartsák a csapaton belüli összhangot.

Kik ők? A Vodafone Design Lab két éve alakult, és grafikus, service design, UX/UI design és UX writing szakembereket foglal magában. Az ügyfélcentrikus gondolkodás náluk mindennek az alapja, így olyan megoldásokat tudnak alkotni, melyek valós igényekre adnak választ, az agilis működésnek köszönhetően pedig figyelik az ügyfelek visszajelzéseit, és szükség esetén reagálnak rájuk, illetve változtatnak az addigi megoldásaikon, hogy a lehető legtöbb értéket teremthessék partnereik számára.

Kiket várnak? Mindenkit, akit érdekel, hogy mik az új normák egy designcsapat életében, illetve aki szívesen mesél akár a saját tapasztalatairól is.