Hogyan újult meg Magyarország piacvezető vodkamárkájának arculata és csomagolása? A Royal talán a legnagyobb hagyományokkal rendelkező hazai vodkabrand, és bár a márka tulajdonosi háttere többször változott az elmúlt évtizedekben, designja folyamatosan hazai tervezők munkáját dicsérte.

A termék arculata és üvegének formaterve utoljára 2008-ban újult meg, ideje volt tehát a frissítésnek, mely többévi előkészítő munka után idén valósult meg. A megújulás folyamata 2018-ben kezdődött. A prezentáció bemutatja a tervezési folyamatot az első lépésektől a tesztmaketteken át a végleges változat kialakításáig. Az előadás a KREA Design Iskola és a VISART Művészeti Akadémia együttműködésében valósul meg, mert az iskolák közös szakvezetői, Simon Attila és Kathi Zsolt mindketten kulcsszerepet játszottak a márka korábbi és mostani megújulásában is.

Az esemény online, a Zoom felületén zajlik, a belépéshez regisztráció szükséges.