A 2010-ben alapított Romani Design hazai és nemzetközi szinten is egyedülálló módon, a kollekciók és az így közvetített vizuális üzenetrendszer segítségével képviseli a roma viseleti kultúra és iparművészet kortárs kontextusban történő reprezentációját, az aktivizmus és a fenntartható divat elvei mentén. A Hagyományok Házával való partnersége több esztendőre nyúlik vissza, az idén augusztusban nyílt időszaki kiállítás középpontjában a brand által használt multilaterális üzenetrendszer és az elmúlt 13 év során a kollekciók által létrehozott konceptuális portfólió áll, elrugaszkodva a textilfókuszú tárlatok klasszikus installációs és grafikai megoldásaitól. A social design számos aspektusát felvonultató kiállítás konceptuálisan épít a tervezők, Varga Erika és Helena által hitelesen és autentikusan végzett aktivista alkotói, művészeti tevékenységek összességére. A kiállítás kurátora Czingel Szilvia, a koncepciót és a látványterveket Torma Beatrix és Salát Zalán Péter készítették.