Trendforduló

Marketing és design az építőipar kihívásainak időszakában. Változó célok, eszközök és jó gyakorlatok

időpontok

2023.október 13. 14:00 – 15:40

helyszín

Promenade Gardens, XIII. ker. Váci út 80.

Válogatott kihívások előtt áll a hazai és nemzetközi építőipar: infláció, munkaerőhiány, építőanyag árak hullámzásai, változó kereslet. Sokan sokféleképpen látják a jövőt, de egy biztos: a megvalósuló projektek kapcsán kiemelt szerepe van a jó marketingnek, hiszen nehezebb időszakokban bizalmat épít vásárlók, befektetők, alvállalkozók, munkatársak és szakmai szabályozók irányában egyaránt. Mi a jó irány az egyes iparági szegmensekben, pl. lakó- és irodafejlesztések, logisztikai központok vagy épp hotelkomplexumok esetén? Jó és rossz megoldások, tippek, trendek és jó gyakorlatok a terítéken – a szakma kiemelt képviselőivel.

14:00 – 14:10 Bevezető felkonferálás
Előadó: Szemerey Samu (KÉK, DANU)

14:10 – 14:40 Nyitóelőadás – Márkát építünk vagy értékesítünk? Branding és marketing szerepe az építőipar sokszínű kihívásainak időszakában. Trendek és jó gyakorlatok a hazai és nemzetközi építőipar területéről.
Előadók: Batta Barnabás, Misetics Mátyás

14:40 – 14:55 Merre tekerjük ma a design kormányát?
Hogyan változik a design szerepe az építőipar jelenlegi kihívásainak időszakában? Irodapiac és műemléki fejlesztések, lakóházak és közterek.
Előadó: Kiss Ida – Head of Design, DVM Group

14:55 – 15:40 – Kerekasztalbeszélgetés – Karmesterek vagy zenészek?
Marketingvezetési trendek, big data és gyakorlatok az építőipar változatos területein.

Résztvevők:

Balogh László – Vezető gazdasági szakértő, ingatlan.com Zrt.
Koblencz Nóra – Marketingvezető, Metrodom Ltd.
Németh Orsolya – Marketing igazgató, Cushman and Wakefield
Vámosi Attila – Kommunikációs és marketing igazgató, DVM group (Hungary)

Moderátor:
Szemerey Samu – Co-founder and Content Director, KÉK