MOME in the City x Healthperiment- tárlatvezetés

Helyszín:

Budapest, 1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 36.

Időpontok

2025.10.09 18:00 - 19:00

2025.10.03 09:00 - 19:00

2025.10.04 09:00 - 19:00

2025.10.05 09:00 - 19:00

2025.10.06 09:00 - 19:00

2025.10.07 09:00 - 19:00

2025.10.08 09:00 - 19:00

2025.10.09 09:00 - 19:00

2025. október 9. 18:00-19:00 – tárlatvezetés
2025. október 3-9. 09:00-19:00 – kiállítás

Vajon hány adat keletkezik rólunk egyetlen nap alatt? Hány lépést teszünk meg, hányszor dobban a szívünk, mennyi kalóriát égetünk el? Számtalan alkalmazás és látványos diagram segít abban, hogy fizikai és mentális tevékenységeinket monitorozzuk. Ezek a megfigyelések tanulságos összefüggésekre világíthatnak rá, amelyek hozzájárulhatnak egészségünk megőrzéséhez is. A MOME szakmai támogatásával, a Magyar Telekom „Data Experiment” programjának keretében megvalósuló Healthperiment kiállítás adataink tudatos értelmezésének fontosságára hívja fel a figyelmet. A kiállított alkotások különféle adatvizualizációs technikákkal készült munkák, amelyek szubjektív adatgyűjtések kreatív lenyomataiként mutatják be az okoseszközök és statisztikai kimutatások mögött rejlő személyes adattörténeteket. A projektben szakmai partnerként közreműködik a Telekom Learning Experience CoE, a mentorációt Minkó Mihály (MOME Ecology and Action Lab) vezeti, a kiállítás tervezését pedig Kovács Andrea (MOME Business Community) jegyzi.

 

Regisztráció itt.

 

A szervezőről:

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem olyan művészek, tervezők, alkotók és innovátorok közössége, akik elkötelezetten törekednek a középszerűség lebontására. Az intézmény emberközpontú szemléletet alkalmaz az oktatásban, ötvözve a mentorálást, az együttműködést és az értékalapú tervezési gyakorlatokat. A MOME régóta meghatározó szereplője az adatvizualizáció területének; ez a fókusz nemcsak oktatási és kutatási tevékenységeiben jelenik meg, hanem szakértő oktatók, vendégelőadók és valós projektek támogatásával is kiegészül.
A Magyar Telekom, amelyet a Brand Finance 2025-ben a világ legértékesebb távközlési márkájának választott, az utóbbi időszakban stratégiája középpontjába az adatokat helyezte. Az adatismeretek fejlesztése érdekében a MOME-val együttműködésben hozta létre a „Data Experiment” gyakorlati programot, amelyben saját munkatársait kérte fel adatalapú művészeti alkotások létrehozására, az adatszerzés, elemzés és vizualizálás terén szerzett tudásuk felhasználásával.

További programok

iratkozz fel hírlevelünkre!

Értesülj elsőként a divat- és designipari híreinkről, kampányainkról és pályázati lehetőségeinkről!

Partnereink