Brandscaping Fashion –
Kovács Adél könyvbemutatója
az ISBN+ könyvgalériában

Helyszín:

Budapest, ISBN+ könyvgaléria ,1085 Budapest, Baross u 42,

Időpontok

2025.10.18 17:00 - 19:00

Hogyan adhat választ a branding a változó világ kihívásaira? Hogyan válhat egy divatmárka valódi kulturális intézménnyé, amely nemcsak értékesít, hanem értéket is közvetít? Ezekre a kérdésekre reflektál Kovács Adél trendkutató, divattervező angol nyelvű esszékötete, a Brandscaping Fashion, amelynek bemutatója a Budapest Design Week keretében valósul meg az ISBN+ könyvgalériában.
A doktori értekezésén alapuló könyv a divat, az építészet és a branding határterületeit kapcsolja össze. Esszéi a márkák térbeli és kulturális működését vizsgálják, esettanulmányokon keresztül mutatva be, miként válhat a divat értékteremtő és edukatív erővé – a metaterektől a kézzelfogható flagship store-okig. A kötet a kortárs értékalapú márkastratégia eszköztárát tárja fel a fenntarthatóság, technológiai innováció, művészeti kollaborációk és térhasználat metszéspontjában.
Az este nemcsak könyvbemutató, hanem egy sokérzékszervű térélmény is: inspiráló beszélgetések, pop-up kiállítás, üdítő frissítők és cool zene várja az érdeklődőket.
Dedikálás a társalkotókkal: Koós Zsuzsanna szerkesztő, Hajdú Anett illusztrátor
Élőben zenél: Ontopa (Kárpáti János Iván)
Szervező leírása:
Kovács Adél trendkutató, divattervező, a Budapest Metropolitan Egyetem docense, a Divattervezés BA vezetője. Kutatási területe a háromdimenziós divatbranding, a divatmárkák aktivitásai fizikai és virtuális tereikben. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen szerzett mesterdiplomát 2012-ben, ismereteit a London College of Fashion férfiruha szakirányán gazdagította. A szabad művészetek doktora képzést a Pécsi Tudományegyetemen, a Breuer Marcell Doktori Iskolában végezte. 2022-ben elnyerte a Magyar Állami Eötvös Ösztöndíjat, amely keretében Mexikóvárosban kutatta a fúziós értékesítési tereket. Szakmai hátterét szintén Londonban kezdte építeni, Eudon Choi koreai divattervező mellett. Közel tíz évig volt a NUBU márka társ-kreatívigazgatója. Megalapította a Trendalgorithm trendkutató és deisgn tanácsadó cégét, amely komplex gyakorlati és elméleti háttértudással támogatja vállalkozások brandfejlesztését.
Weboldal elérhetősége:

További programok

iratkozz fel hírlevelünkre!

Értesülj elsőként a divat- és designipari híreinkről, kampányainkról és pályázati lehetőségeinkről!

Partnereink